روزِ خـآصـ


اِمروز یِه روزِ خاصـِهـ ....

خواستَم اینجـآ ثَبت بِشهـ ...

چِقَد این حِسـ و دوست دآرَم وَلی حِیف کِه با اِسترِسـ همرـآهــ ، نمیدونَم چــِررررآآآ ؟

خـُدایا میدونَم خـآلی اَز تقصیـر نیستَم وَلی میخوآم اَز این کِه توو هَمِه حـآل دوسَم دآری تَشَکُر کُنَم ...


» خُدآیـآ خوآستَم بِگُویَم تَـنهآیَم، اَمـآ نِگآهِ پُر مُهرَت مَرآ شَرمگینـ کَرد ...

چِهـ کَسی بِهتَر اَز تُو ؟؟ «


 

مــُدل

دیشب داشتم تو اینترنت میگشتـم به یه وب سایتـ راجع بهـ مُدل هـآ رسیدم ....

میخوام نظر شمــآرَم بدونمــ به نظر منـ همشون خوشگلنــ


اخه میدونینـ به نظر من اولیـ خوشگلـه چون زیبـآییش شرقیـ و طبیعیـه ، شمـآم باید خیلی دیده باشینش تو Tv تبلیغ رژودرم و ..

دومی ، بهـ خـآطره اونـ دوتـآ چـآلِ گونــــشــ

سومـی ، به نظرم قیـآفش خـآصهـ ... شبیه زانیــآره ....

چهــآرمی ، چشمـــآش خوشگــلهـ


نظر تو چیـــ ـ ـ ـ ـه ؟؟؟


جامــ جهـآنیــ

هوررررررررررررررررررررررررررآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

جــآم جهــآنی ......

الان در حال حاضر دارم با سرعت لاک پشت اپ میکنمــ ...

برای تایید نظرا دارم جونـ میکَنَمــ 

دیگــه گفتم تا خبر داغـهــ اینجــآ بزارمــ

اخ جووووونـــ

نمیدونینــ چه ذوقـــــــــــــــــــی کردم منـ

من تو اینجور مواقع رگ وطنـ دوستیم میزنهــ بالا.. از خوشیـ خودمو میکشمــ ...

تا همینـ الانم پایـ TV بودم .... وقتی رو گلِ قوچانـ نژآد اهنگ میزآرن ، موی بدنـ من سیخ میشهــ

به ایــــــــــــرآآآآآآآآآنــــــ خودم افتخــآر میکنم .....


نمـــــآز

نمی فهمم

وقتی به نماز می ایستم

من ، تو را می خوانم… ؟!

یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!

فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . . .

سلــآمــــ

امروز خیلیـ یهویی ذهنمـ به یه جایی رســید !

چرآ مـآ از نمازمونــ غافلیمـــ ؟؟ یا حتیـ اگه میخونیم ، درست حسابیـ نیس ...

نمیدونم چرا اون جور که بایدـ کیفیتیـــ رو توو نمـآزام نمبینمـــشمــآم اینجوریــن ؟ یا مشکل از منـه

حــآلا دوستـ دارمـ ، نظــر شمــآ رو هم بدونمــ ... لطفا بگیــن ؟

بــه این سوال زیر جوآب بدینــــ ، پلیــــــز ؟؟؟؟؟؟


خدایــآ ؟ به امید خودت ... نه بنده های بیخودت ...

می گویند: برای رسیدن به خدا باید پرواز کرد
اما چه کند،
آنکه بالش شکسته ؟؟
کاش روی زمین جاده ای می بود که انتهایش به خدا می رسید!



هـــــآیــ مــآیــ فـرنــدـز

+ خوبین؟ خوشیــن ؟ چـه خبرا ؟ تعطیلات خوش میگذره ؟ من که خودم توو خوشیــ غرقمــ

+ هــیــ ... انتخاباتـَم تموم شد به سلامتــی ...

درسته قالیباف نشــد ولی اصلا مهم نیســ ... مهم اون شرطی بود که نباختم !

+ ولی کیــ فکرشو میکرد ، روحــــآنـ ـ ـ ـی !!!!!!

هر چنــد مآ بخیل نیستیم ... محمد باقر نشد ، حسن واااااالــــااااا

+منم دیگــه کم کم باید تعطیلات و بی خیال شمــ برم پی زندگیم

یه کارو تموم میکنی باید بری سراغ کار بعدی ..

عجب روزگاری شده .... نمیزارن نفس بکشیم

:) bye bye

انتخــآبــآت و عقــده ای به نآم رای

+ دیروز که داشتم اینجا راجع به انتخابات مینوشتم ، فکرشو نمیکردم کارم به اینجا برسه ...

من دارم افسرده میشم ....

+ مــــــــــــــــــــن رآی میخوااااااااااااام .... ( مسئولان رسیدگـــیـ کنین لطفا )

اخه چرا با ما اینجوری برخورد میکنن ؟ شمـآ بگین ؟

من نا سلامتی نو جوون این مملکتم .... (دل دارم )

+ حالا این هیچی ، بابا من با دوستم سر جلیلی و قالیباف شرط بستم ...

+ اینجور که از شواهد معلومه جلیلی رآی زیاد داره ، آآآآآآآآآآآققققققققققققآآآآآآ ...

+ دعــآ کنین ضایع نشـــم ...

جلو جمع دوستــآن آبــرو دارم ..

اضــــــآفـــِه شــُد :


یکی از تفریحاتِ سالمـــی که دیشب پیدا کردم اینه که زنگ بزنم به این 05112003435

عالـــــــیه ... یه حس فوق العاده به ادم میده !

امتحان کنید ... ضرر نداره ؟!



START

Hi ALL

کلِ این وبو کن فیکون کردم و همه ی پست ها DELETE

دیگه نمیخوام شعر و متن بزآرم ، از بس وب اینجوری زدم خسته شدم

میخوام اینجا فقط چرت بنویسم، همیـــــــن

راستی فردا روز انتخاباته : رآی مــآ دکتر قالیبـآف ... هر چند نمیتونم رای بدم .. هه ..

برا شروع حرف زدن بسه !

در آخــر :

" نگرآن فردایت نباش ؛ خدای دیروز و امروز تو ، فردا هم هست ... "

فعلـآ بابایـــــــــ ...